Donderdag 17 juli 2014: afronden voorbereidingen

17 juli 2014 - Ieper, België

Na maanden voorbereiding is het overmorgen eindelijk zover: we vertrekken richting Canada!
We kijken er alle vier naar uit.

Wat vandaag en morgen nog moet gebeuren zijn vooral praktische zaken: koffers klaarmaken, laatste afspraken maken, huisdieren een nieuwe thuis geven (danke memé !) en zich stilletjes afvragen wat we vergeten gaan zijn...

Gisteren zijn we de vouchers gaan halen in het reisbureau. Al heb ik veel zelf gemaild, gelezen en gepland, toch was het belangrijk om een persoon met reiservaring aan boord te hebben. Dankzij Ilse van Viamundi in Roeselare werden de huurauto, de vliegtuigtickets en de hotelreserveringen tot in de puntjes geregeld.
Met deze documenten in handen is het aftellen pas goed begonnen.

Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van onze droomreis doorheen British Columbia en een klein stukje Alberta. Ik hoop dat ik heel regelmatig de tijd kan vinden om een verslagje te schrijven.

Op voorhand toch nog eens onze route:
19 juli: Ieper - Schiphol - London Heathrow - Vancouver
20 en 21 juli: Vancouver
22 juli: Vancouver - Lantzville (op Vancouver Island)
23, 24,25 juli: Vancouver Island
6 augustus: Canmore - Calgary
7 augustus: Calgary
8 augustus: Calgary airport
9 augustus: Calgary airport - London Heathrow - Schiphol - Ieper

Je kan via deze weg ook opmerkingen of reacties kwijt. Let wel: deze reacties zijn voor iedereen zichtbaar.
Wie liever iets persoonlijks mailt, doet dit op het gebruikelijke Telenet- of Hotmail-adres.